Få pengene for returfrakten tilbake.

Noen ganger er ikke varer du kjøper på nettet helt som forventet. Nå kan du sende varene tilbake uten å tenke på kostnadene for returfrakten – Paypal kan gi deg pengene dine tilbake. Tjenesten er gratis. Klikk her for å registrere returtjenesten på Paypal her.

Alltid 14 dagers åpent kjøp, og gratis frakt ved kjøp over 900kr, slik at du kan prøve produktene i komfortsonen av ditt eget hjem. 

Vi vet hvor vanskelig det kan være å vite om noe passer i størrelse, fasong og bruk bare ved å se det på nettet. 

Derfor har vi satt opp et system der du kan få gratis frakt ved kjøp over 900kr, slik at du har friheten til å bestille hjem flere størrelser, farger eller varer for å prøve det på i komfortsonen av ditt eget hjem. 

Du kan enkelt returnere det du ikke ønsker og få full refusjon av varene(se våre kjøpsvilkår) og det beste er at du kan også få returkostnadene igjen fra Paypal når du du betaler via Paypal og bruker deres tjeneste.


Vanlige spørsmål om Paypals gratis returordning:

Hva må jeg gjøre for å få igjen pengene for retur?
Før du kjøper varen må du aktivere tjenesten. Det gjør du enkelt og gratis her.
Deretter logg på PayPal-kontoen din og finn transaksjonen tilknyttet varen du sendte i retur. I transaksjonsdetaljene klikker du på «Be om å få returfrakten refundert», så samler du sammen og sender oss dokumentasjonen du blir bedt om. Les Paypal sine Generelle vilkår for bruk av Erstatning for returfrakt her

Hvor lang tid har jeg på å be om tilbakebetaling?
Du har 30 dager på deg til å be om en tilbakebetaling, regnet fra den dagen du sendte varen tilbake og betalte for returfrakten, ikke fra kjøpsdatoen.

Hvordan blir jeg refundert, og hvor lang tid tar det?
Hvis forespørselen blir godkjent, mottar du pengene for returfrakten direkte til PayPal-kontoen din. Det kan ta opptil ti dager fra du ber om tilbakebetaling til refusjonen er fullført.

Gjelder tjenesten for alle fraktmetoder?
Ja. Paypal godtar returer sendt via posten, fraktselskaper og andre vanlige fraktalternativer.

Er det en grense for hvor mye kunden kan få refundert?
Ja. Det er en maksgrense på 250 NOK per forespørsel om tilbakebetaling. Kundene må dekke eventuelle overskytende kostnader selv.

Hvor mange tilbakebetalinger kan en kunde motta?
Les Paypal sine Generelle vilkår for bruk av Erstatning for returfrakt her

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørsmål om Erstatning for returfrakt?
Hvis du har spørsmål om tjenesten, kan du sende en e-post til: paypalreturfrakt@telusinternational.com


Bytte:
Dersom du ønsker å bytte til en annen vare (størrelse, farge, modell), må du levere varen(e) for refusjon/pengene tilbake – og legge inn en ny ordre. Dette for å sikre at produktet du ønsker å bytte til fortsatt er tilgjengelig i nettbutikken. Vi opplever at postgangen ofte ofte tar litt tid og vi ønsker at du skal få varen din så raskt som mulig (og at den ikke blir utsolgt i mellomtiden).