Frakt & retur
FRAKT
Frakt i Norge er gratis ved kjøp over 900kr, ellers er fraktkostnad 89kr.
The Asanas er en Norsk leverandør og all toll og moms er inkludert i prisen. Ingen overraskelser.
The Asanas streber etter å levere raskt og miljøvennlig til hele Norge for å gi deg muligheten til å starte din aktive livsstil så fort som mulig.
Derfor samarbeider vi med Bring Klimanøytral Servicepakke og Bring Pakke i Postkassen. Pakken leveres normalt sett innen 2-5 virkedager og du får beskjed når pakken har ankommet postkontoret eller Post i butikk. Dersom pakken er liten, kommer den rett i postkassen din.
Se mer informasjon on Bring her.
Forsinket leveranse
Under høysesong eller ved høy belastning, kan vi oppleve litt lengre leveringstider.
Dersom du ikke har mottatt din vare, kontakt oss på hei@theasanas.no
RETUR
Du kan føle deg trygg når du handler hos oss. Vi ønsker at du er 100% fornøyd og tilbyr pengene tilbake ved retur av varene innen 14 dager.
Vi samarbeider også med Paypal, slik at du kan få returkostnadene tilbakebetalt, dersom du bruker deres returtjeneste. Husk at du må aktivere Paypals returtjeneste før du handler - Se Paypals guide for hvordan du kan få returkostnadene tilbakebetalt fra Paypal her.
Vi vet hvor vanskelig det kan være å vite om noe passer i størrelse, fasong og bruk bare ved å se det på nettet.
Derfor tilbyr vi gratis frakt for kjøp over 900kr, slik at du har friheten til å bestille hjem flere størrelser, farger eller varer for å prøve det på i komforsonen av ditt eget hjem.
Du kan enkelt returnere det du ikke ønsker og få full refusjon av varene(se våre kjøpsvilkår) og du kan også få returkostnadene igjen fra Paypal, dersom du betaler via Paypal og bruker deres retur tjeneste. P.s. husk at du må aktivere returtjenesten på Paypal sine sider før du handler.
Det er enkelt å returnere:
1) Gå til vårt online retursenter, hvor du enkelt blir guidet step-by-step i returprosessen.
2) I vårt online retursenter blir du bedt om å fylle inn ditt ordrenummer og epostadressen du brukte for å bestille varene.
3) Velg så varene du ønsker å returnere.
4) Pakk varene, skriv på returadressen og send til oss.
5) Kunde må selv betale for returkostnadene. Men dersom du bruker Paypals returtjeneste, kan du få returkostnadene refundert. Se hvordan du kan få gratis retur av varene med Paypal her.
6) Få pengene igjen på det betalingskortet du brukte for å betale for varen, når vi mottar returvarene dine.
Eller bruk den "gamle" metoden - den fungerer like bra enda :)
1) Send oss en enkel epost om at du ønsker å returnere varene.
2) Fyll ut angrerettsskjema i ordrebekreftelsen du fikk på epost fra oss. Send den til oss elektronisk via epost til hei@theasanas.no eller legg den sammen med varene du ønsker å returnere.
3) Pakk varene du ønsker å returnere i boksen det kom i.
4) Merk emballasjen med ditt ordrenummer.
5) Send til Nordic Optima AS, c/o Monika Jørgensen, Granlunden 15a, 4018 Stavanger.
6) Kunde må selv betale for returkostnadene. Men dersom du bruker Paypals returtjeneste, kan du få returkostnadene refundert. Se hvordan du kan få gratis retur av varene med Paypal her.
7) Få pengene igjen på det betalingskortet du brukte for å betale for varen.
Bytte:
Vi tilbyr gratis bytte dersom du ønsker en annen størrelse i klær. Dersom du ønsker å bytte yogaklær i en annen størrelse, kan du sendes oss en enkel e-post om hvilken størrelse du ønsker å bytte til, så sender vi deg en returlapp og ny størrelse (så lange vi har den rette størrelsen på lager).
Ønsker du å bytte varen inn i en helt annen vare, kan du levere varen(e) for refusjon/pengene tilbake – og legge inn en ny ordre. Dette for å sikre at produktet du ønsker å bytte til fortsatt er tilgjengelig i nettbutikken. Vi opplever at postgangen ofte tar litt tid og vi ønsker at du skal få varen din så raskt som mulig (og at den ikke blir utsolgt i mellomtiden).
Feil på varen?
Skulle du mot formodning oppleve produksjonsfeil, feil i sømmene, o.l., vennligst ta kontakt på hei@theasanas.no, så vi kan hjelpe deg.
Generell informasjon om angreretten din:
Du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for dette.
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du eller en annen tredjemann enn transportøren, som du har utpekt, får varene i fysisk besittelse.
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss på en utvetydig måte om din beslutning om å gå fra avtalen (f.eks. i e-post til hei@theasanas.no, gjennom vårt online retursenter eller i et brev sendt med posten (se generell kontaktinformasjon nederst på siden).
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper. Vennligst inkluder navn og ordrenummer.
Du må returnere varene til oss, uten unødig opphold og i alle tilfeller senest 30 dager etter den dag du underrettet oss om at du ville gå fra avtalen. Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 30 dager er utløpt. Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene.
Du er ansvarlig bare for en eventuell reduksjon i varenes verdi som skyldes en annen håndtering av varene enn den som er nødvendig for å fastslå deres art, egenskaper og funksjon.
Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har fått varene tilbake, eller til du har lagt fram dokumentasjon på at varene er sendt tilbake, eller til det av disse tidspunktene som inntreffer først.