Noen ganger er ikke varer du kjøper på nettet helt som forventet. Vi vet hvor vanskelig det kan være å vite om noe passer i størrelse, fasong og bruk bare ved å se det på nettet. 

Derfor har vi satt opp et system som gjør det så enkelt som mulig å returnere varene du ikke ønsker.

Du kan enkelt returnere det du ikke ønsker og få full refusjon av varene, så lenge det samsvarer med våre kjøpsvilkår.

 RETURN MAGIC

Bruker du Paypal? Vi har satt opp et samarbeid med Paypal som gjør at du kan få returkostnadene igjen fra Paypal om du har betalt via Paypal og aktivert deres returtjeneste. Du må ha aktivert tjenesten før du handler. Sjekk under hvordan Paypals returtjeneste fungerer. 

Vanlige spørsmål om Paypals gratis returordning:

Hva må jeg gjøre for å få igjen pengene for retur?
Før du kjøper varen må du aktivere tjenesten. Det gjør du enkelt og gratis her.
Deretter logg på PayPal-kontoen din og finn transaksjonen tilknyttet varen du sendte i retur. I transaksjonsdetaljene klikker du på «Be om å få returfrakten refundert», så samler du sammen og sender oss dokumentasjonen du blir bedt om. Les Paypal sine Generelle vilkår for bruk av Erstatning for returfrakt her

Hvor lang tid har jeg på å be om tilbakebetaling?
Du har 30 dager på deg til å be om en tilbakebetaling, regnet fra den dagen du sendte varen tilbake og betalte for returfrakten, ikke fra kjøpsdatoen.

Hvordan blir jeg refundert, og hvor lang tid tar det?
Hvis forespørselen blir godkjent, mottar du pengene for returfrakten direkte til PayPal-kontoen din. Det kan ta opptil ti dager fra du ber om tilbakebetaling til refusjonen er fullført.

Gjelder tjenesten for alle fraktmetoder?
Ja. Paypal godtar returer sendt via posten, fraktselskaper og andre vanlige fraktalternativer.

Er det en grense for hvor mye kunden kan få refundert?
Ja. Det er en maksgrense på 250 NOK per forespørsel om tilbakebetaling. Kundene må dekke eventuelle overskytende kostnader selv.

Hvor mange tilbakebetalinger kan en kunde motta?
Les Paypal sine Generelle vilkår for bruk av Erstatning for returfrakt her

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørsmål om Erstatning for returfrakt?
Hvis du har spørsmål om tjenesten, kan du sende en e-post til: paypalreturfrakt@telusinternational.com